.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز رسمی فعالیت انتخاباتی جامعه روحانیت

 يك عضو شوراي مركزي جامعه روحانيت مبارز از شكل‌گيري كميته‌اي در اين تشكل سياسي به منظور انجام بررسي‌هاي لازم براي انتخابات رياست‌‌جمهوري آتي خبر داد.
به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمين سيدرضا تقوي طی سخنانی در ضیافت افطاري جامعه اسلامی مهندسین گفت: جامعه روحانيت مبارز ماموريتي به يك كميته داده است كه موضوع انتخابات رياست‌جمهوري يازدهم را بررسي كند و درباره نحوه تعامل با ديگر تشكل‌ها از جمله جبهه متحد اصولگرايي و جامعه مدرسين حوزه علميه قم بررسي‌هاي لازم را انجام دهد.

ريیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه اضافه کرد: البته اصولگرایان به دنبال تغییر هستند؛ ولی ملاک و معیارشان ارزش‌ها است. وحدت و یکپارچگی در اصولگرایان تا زمانی که یک رقیب در میدان بود وجود داشت؛ ولی بعد از اینکه رقیب در عرصه سیاسی برای اصولگرایان نبود گروه‌های اصولگرا به هم تاختند و این یکی از آسیب‌های جبهه اصولگرایی است.
اين عضو جامعه روحانيت مبارز با بيان اينكه «اصولگرايان در مدتي كه سر كار بودند گام‌هاي بلندي برداشته‌اند»، خاطرنشان كرد: ‌بايد قبول كنيم ضعف‌هايي داشته‌ايم و اين ضعف‌ها را هم خودمان بايد برطرف و خود را از هر جهت براي آينده آماده كنيم.
باهنر: درباره مصاديق كانديداتوري بحث نكرده‌ايم
در این مراسم همچنین دبيركل جامعه اسلامي مهندسين اظهار كرد: در جبهه اصولگرايي تا الان در مورد مصاديق كانديداهاي رياست‌جمهوري پيش‌رو بحث نشده است.
محمدرضا باهنر با بيان اينكه «هنوز شخصي از طرف هيچ جريان يا تشكلي معرفي نشده است»، توضيح داد: چه تشكل‌هاي جبهه پيروان و چه كل اصولگرايان و همچنين جبهه متحد اصولگرايي كه براي انتخابات مجلس شكل گرفته بود، تا به‌حال در مورد مصاديق كانديداهاي انتخابات رياست‌جمهوري پيش‌رو بحث نكرده‌اند.
باهنر با بيان اينكه «در اين روزها ممكن است برخي ملاقات‌ها انجام شود كه اين مساله معناي خاصي ندارد»، افزود: اين ملاقات‌ها علامتي براي تاييد يا رد كسي نيست؛ البته كساني كه به ميدان آمده‌اند قابل احترامند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.167 seconds.